sâmbătă, 19 martie 2011

Hand made !:X

Cine nu adora accesoriile? Eu una, sunt innebunita dupa accesorii. Daca as putea, mi-as cumpara genti, esarfe, bratari, inele, margele, cercei si tot ce inseamna bling-bling, in fiecare zi, in fiecare ora, din orice loc. Dar totusi, cele mai speciale raman Hand made-urile. Am cateva din aceasta categorie(nu multe) si sunt absolut mirifice. Am un prieten care face orice model de cercei/pandantive din lut pe care apoi il picteaza. II ies extraordinar si o sa vedeti cateva exemple aici: http://bunaeusuntalex.blogspot.com
. Da, este blogul 'afacerii' lui si da, se poate considera ca ii fac publicitate. Dar nu imi iese nimic din asta, o fac pentru ca adooor ceea ce face :X Enjoy !

Un comentariu:

  1. Si mie imi plac accesoriile foarte mult. Frumoase produsele de pe blogul cu pricina. Cerceii cu "dinte cariat" sunt geniali :)

    RăspundețiȘtergere