joi, 28 februarie 2013

Nothing

De ce incerci sa pari altcineva? E dureros, chinuitor sa vad cum te dai altcineva cand eu te cunosc atat de bine. E groaznic pentru ca eu stiu ca esti o persoana inofensiva, sincera, cu anumite standarde, iar tu te transformi intr-o persoana groaznica. Eu stiu cine esti cu adevarat, eu nu te cred dar cei care nu te cunosc? Ce ai de castigat atunci cand te dai ce nu esti? Cand vorbesti numai prostii, te faci sa arati ca o persoana penibila. De ce sa nu iti scoti in evidenta calitatie si sa cauti cuvinte care nu iti apartin? E vreun fel de joc in care sa ma faci sa sufar? Macar sa il jucam amandoi, sunt sigura ca as putea castiga. E mult mai usor sa faci rau decat bine. Eu ma chinui sa fac bine, pentru altii, cand, defapt poate imi fac rau mie. Eu am grija de altii, dar de mine cine are grija? Tot eu sau altcineva? De ce oamenii care au grija de ei sunt numiti rai, egoisti ? Cei care au grija de ceilalti iar de ei nu, cum mai sunt? Prosti in cazul in care au grija de cine nu trebuie.
Whatever, sunt multe intrebari fara raspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu