duminică, 31 octombrie 2010

Special.


Azi este o zi speciala....poate cea mai speciala zi din an.Astazi e ziua lui Manu. El este fratele meu mai mare, a facut si el (cum ii place sa spuna) 18 ani AMERICANI (adica 21).
Vreau sa ii urez la multi ani si aici, pentru ca este o persoana mult prea importanta in viata mea...poate cea mai importanta.Imi este alaturi cand am nevoie, imi este prieten, mama si tata in acelasi timp.Imi spune secretele lui si le pastreaza pe ale mele, are grija de mine, ma iubeste, ma critica, se face ca nu-i pasa, impartim o multime de lucruri, ma ia in brate, se face ca nu-i pasa si lista poate continua cu lucruri exceprionale pe care le face.



Versurile melodiei se schimba putin tinand cont ca eu sunt cea mica, iar el este cel mare, cel care a avut si are grija de mine.


La multi ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu