joi, 7 octombrie 2010

vreau...

vreau sa nu te vad in fiecare zi.
vreau sa-mi doresc sa te vad si sa nu pot.
vreau sa astept cu nerabdare sa-mi raspunzi la mesaj sau sa ma suni.
vreau sa stau pana tarziu pe mess doar sa vorbesc cu tine, atunci cand imi este foarte somn si trebuie sa ma trezesc si foarte dimineata.
vreau sa ma enervez pt ca nu spui ce vreau eu.
vreau sa ma plang de tine si defectele tale.
vreau sa ne para rau amandurora si sa stam ca doi prosti asteptand ca celalalt sa faca primul pas spre impacare.
vreau sa imi vezi orgoliul cand ma deranjeaza ceva.
vreau sa ma faci sa-mi para rau ca nu-ti pot spune "te iubesc".
vreau sa plang pentru ca am crezut ca va fi bine.
vreau sa ma iei in brate.
vreau sa-mi spui noapte buna.
vreau sa ma saruti pe frunte atunci cand iti gresesc.
vreau sa ma tii in brate.
vreau sa iti pierzi curajul atunci cand vrei sa-mi spui ca ma placi.
vreau sa imi spui glume atunci cand sunt suparata.
vreau sa cred ca imi e bine.
vreau sa cred ca nu imi este dor de tine....

...dar imi este...

Un comentariu: