luni, 27 decembrie 2010

Viata ca o poveste.


In tren, am citit o carte 'Drept de viata si de moarte'. Mi-a placut insa, parca s-a terminat brusc, vroiam mai multe detalii, vroiam sa stiu exact ce s-a intamplat.M-am gandit cum ar fi fost cartea, din perspectiva altui personaj....ar fi fost cu totul diferita. Apoi, mi-am dat seama ca asa e si in viata: se intampla ceva, o persoana iti povesteste ceva, alta persoana iti transmite insa altceva si nu stii ce sa crezi, Ei bine, in acea intamplare, fiecare a avut un rol, fiecare a fost un personaj, iar fiecare personaj a vazut tot ce s-a intamplat intr-un anumit mod, a avut alte ganduri si alte reactii decat celelalte. Deci, ar fi mai bine sa auzim mai multe 'povestiri', din diferite perspective, sa vedem ce seamana si ce nu, dar sa nu luam decizii pripite.

2 comentarii:

  1. Buna, mi-ai facut o vizita pe al meu blog acum ceva timp si iata ca am venit si eu in vizita. Am venit, mi-a placut si te-am adaugat in blogroll.
    O zi frumoasa.
    www.cugetaristocate.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere