sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Sarbatorile-au trecut


Sarbatori ! Toata lumea le asteapta.Totusi nu stiu de ce....e agitatie, toata lumea cauta cadouri nestiind ce ar putea cumpara, aglomeratie, luminite peste tot, fericire, mult rosu, multa treaba, impodobirea bradului etc. Acum au trecut...oamenii se intorc la vechiurile lor obiceiuri de parca nimic nu s-a intamplat. Eu am avut nioste sarbatori oarecum frumoase (daca privesc partea plina a paharului): de craciun am fost la constanta...am vazut marea!!! Am fost la Cosmin ('fratele meu') si chiar a fost fun.Am ascunt bautura de oamenii la care sta in chirie (nu are voie cu bautura,tigari,fete,baieti,colegi, nu are voie sa manance in bucatarie...femeia aia ii face mancare, ii incalzeste, ii duce in camera..un mare NU E VOIE ), am mancat in sufragerie pentru ca 'masa din camera e pentru o singura persoana', ne-am dat in masinute busitoare si in simulator, am mers la Tron:Mostenirea 3D, la Cronicile din Narnia3 tot 3D, am mancat nachos (sunt naspa), am mancat pizza XXL (imi era dor), ne-am plimbat prin mall, si-a pirdut portofelul in maxi taxi dar l-a gasit, ne-am distrat cat de cat. De revelion am stat acasa, cu familia si cu fostul iubit (atunci era actualul), am mers in centru-era concert Mihai Margineanu, am mai mers in scurte vizite la prieteni.A fost dragut si atunci. Acum a trecut totul, stiu ca scriu asta cam arziu dar nu conteaza, La multi ani oricum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu