luni, 31 ianuarie 2011

Vreau sa ma trezesc !


Ce kkt ! Cand o sa se termine toate astea? Incep sa numai suport....Cat am stat in spitalul asta (si mai am de stat) mi-am dat seama ca sunt foarte puternica, deci sunt oarecum mandra de mine, dar la un momendat devine destul de naspa....nu stiu daca sunt dureri mici si le simt eu mai atre, sau sunt dureri destul de mari si cred eu ca ma prostesc si ele defapt sunt miiici. Ma rog, faza e ca e destula suferinta aici si am impresia ca nimeni nu intelege asta. Uneori am impresia ca, pur si simplu, e un vis urat, si trebuie sa ma trezesc.Sau poate e o poveste proasta, si trebuie sa dai paginile mai repede, pana al sfarsitul ei...dar nu merge :-s. Nimeni nu ma poate ajuta...si NU STIU CE SA MAI FAC :| nu stiu cum o sa mai suport atata timp aici, sperand sa nu ma mai doara si...degeaba...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu