vineri, 20 mai 2011

Sfarsitul lumii?!

Cum eu nu ma mai uit la televizor, sau daca se intampla sa mai ajung pe langa el, nu ma uit la stiri, pot spune ca sunt un cetatean deinformat TOTAL. Nu stiu daca ma intelegeti. Oricum, astazi am auzit si eu de sfarsitul lumii. VINE SFARSITUL LUMII !!!! PANICA la discoteca. Pentru a cata oara vine sfarsitul lumii?(si aici vorbeasc doar din perioada 2000-prezent)?Hm....de vreo 3 ori sigur a venit. Imi amintesc ca prin septembrie 2009 a venit ultima oara sfarsitul lumii. Nu-mi adus aminte data exacta dar nu mi-a placut.In imaginatia mea, ciua in care se sfarsea totul arata altfel: oameni panicati, toata lumea fugea(nu stiu de ce, cred ca din instinct, pentru a se salva.dar daca era sfarsitul lumii nu ramaneam nimeni si nimic), plangeau, tipau etc. etc. Dar defapt nu a fost asa.Am fost oarecum dezamagita.Adica totusi, era ultima zi din viata mea si nu primeam nimic memorabil? Toti oamenii erau calmi...nu aveau nicio treaba. Poate maine va fi altfel 8->. Dar eu stiam ca venea in 2012 dar cred ca se grabeste putin...ma rog. Am mai auzit ca astazi pe la ora 4 e sfarsitul lumii in America si maine in Romania.WTF?! Parca era sfarsitul lumii, nu ar tarilor/continentelor.Adica daca e sfarsitul lumii, nu trebuie sa se sfarseasca TOATA lumea?Toata planeta TURN OFF ? Si acum nici nu e asa controversa ca data trecuta...deci sperantele mele de distractie sunt limitate. Si maine e o campanie FREE HIGS pe aici...cred ca e ceva sa de LA REVEDERE :)). Nu conteaza, mai vorbim.Daca nu aici, pe lumea cealalta.
LETs THE GAME BEGIN !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu