vineri, 16 octombrie 2009

Fuck my morning

O vai....dimineata....
ce placere am sa ma trezesc dimineata,sau ma rog sa ma trezeasca mama "sa iti iei pastiluta",ca parca eu nu stiam ca trebuie sa ma trezesc sa imi iau "pastiluta" care defapt e pastiluaie...ma rog,oricum e cert ca o sa ma bag la somn iar.
Tot nu ma duc la scoala...si cred ca nici la doctor pentru ca e prea frig8-|. partea cea mai proasta la aceasta raceala este ca raman singura si nu pot sa fac nimic(nu ca as face cine stie ce)dar decat sa dorm toata ziua aiurea mi-ar fi placut sa stau sa ma uit la filme cu prietenele mele elefantele....:-?
whatever....
asta e dimineata mea minunata
:x

Un comentariu:

  1. Venim acum sa ne uitam la filme:X infundata mea racita si cu mucisori la nas:X ps. i love you :*

    RăspundețiȘtergere