sâmbătă, 17 octombrie 2009

Marele film


hellou morning posomorata si friguroasa :-h
Abia m-am trezit....bla bla si imi e rau de mor dar nu asta conteaza acum.So...aseara am facut ceva spontan..daca pot numi asa...am fost in minunatul club (nu prea cred ca e un club dar whatever).Cei de langa masa noastra simteau nevoia din 2 in 2 minute sa sufle in fluierele alea colorate si dragute dar cu un sunet iritabil.Macar de-ar fi suflat pana nu mai aveau aer ca na....oricum oamenii aveau un talent deosebit la dans.Nu am inteles de ce.pana si la Meniaito una din tipe simtea nevoia arzatoare de a se opri si de a "da" din posterior:-??.ma rog,fie la ei dar eu puteam sa traiesc si fara sa vad asta.
pe la 2 am plecat SA VEDEM UN FILM. Am ajuns,au fost pregatite floricelele(pe care le-am terminat inainte de inceperea filmului),ne-am uitat la niste poze iar apoi am ajuns si la multasteptatul FILM.dupa maxim 15 min ne-am dat seama ca filmu ala era de kkt ! ,asa ca l-am oprit si am cautat altul.Cel de-al doilea era mai interesant doar ca deja era vreo 3 jumate si ne luase somnu pe toti,asa ca am plecat acasa si am doOrmit =p~. App,nu v-am zis de prietenul meu resoul sau ce era el,cert este ca incalzea foaaarte bine :X ,asa ca,pe aceasta cale vreau sa imi salut prietenul incalzitor de camere :X .
In acest episod al vietii mele nu au existat victime ,poate doar la sentiment si pe aceasta cale tin sa-mi cer scuze dar chiar mi-a suras ideea aceea de moment.

2 comentarii: