vineri, 16 octombrie 2009

Sentimente pierdute

Ascultand tot felul de melodii (gen R.A.C.L.A ft. Dee- 2in1 , morandi-save me) ,in care domina iubirea , imi veneau tot felul de intrebari in cap....si crestea tot mai mult o dorinta de a avea o persoana de sex opus cu care sa petrec clipe frumoase,sa impartim ganduri,idei,pareri ,sa ne plimbam pe strada seara,sa nu ne pese de nimeni,sa radem si sa fim fericiti imreuna. Dar momentan nu pot sa-mi dau seama nici daca mai iubesc,sau daca mai pot sa iubesc....In acest val de ganduri realizez ca au fost mult prea putine si prea scurte momentele in care eram fericita cu un oarecare baiat in care imi puneam baza,increderea si dorinta ca vom fi fericiti mult mai mult timp...doar ca dintr'o data se spulbera orice vis si ajungeam in lumea reala care,din pacate,inca imi hraneste pesimismul.
Muzica si filmele sunt singurele care ma mai ajuta sa sper,sa visez ca intr'o zi totul se va schimba si voi putea sa fiu intr'adevar fericita.Pana la acea zi,o sa fiu tot eu ,fata cea visatoare.
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu