sâmbătă, 24 octombrie 2009

O inima de copil....


Acum cat...nu conteaza cand,m-am intalnit cu un anumit El.Ne-am intalnit doar pentru ca trebuia sa ii inapoiez un bun,care chiar mi-a folosit.Observand ca are o inimioara lipita pe telefon i-am luat-o sub pretextu ca "ce faci tu cu o inimioara pe telefon/:) :))" .Si apoi mi-a pus capac,m-a lasat fara cuvinte , mi-a spus acel lucru la care nu m-am gandit niciodata...cu vocea si infatisarea de copil alintat ce acopera adevarata sa gandire si conceptie despre viata si tot ce il inconjoara, mi-a raspuns "dar eu nu am inima?crezi ca numai tu ai ?" . Am ramas fara cuvinte intr-adevar si ma tot gandesc la asta.....

2 comentarii:

  1. Chiar si el are inima:) si.. gandeste'te la ce ti'am spus in maxi:*

    RăspundețiȘtergere
  2. `Niciodata nu va conta marimea inimi ..Va conta intodeauna Cum si pe cine va primi in ea!

    RăspundețiȘtergere